Dočasné pridelenie zamestnancov umožňuje sprostredkovanie zamestnania pre kandidátov u našich klientov.
Prečo mať dočasne pridelených zamestnancov?
Pretože prebratím kompletnej personálnej a mzdovej agendy vám ušetríme nie len čas, ale aj peniaze. Zabezpečíme vám ľudí presne podľa vašich požiadaviek a zároveň vás odbremeníme od kontaktu so štátnymi úradmi (sociálna poisťovňa, daňové úrady, zdravotné poisťovne). Touto službou Vám hlavne pomôžeme zabezpečiť bezproblémový chod spoločnosti z hľadiska personálu v prípade, že máte nedostatok zamestnancov, náhly nárast produkcie, nárazovú prácu, záskok pri dovolenkách, chorobe, absencii, materskej dovolenke.
Výhody:
1. Okamžité vyriešenie nedostatku pracovných síl
2. Prebratie a zabezpečenie kompletnej administratívnej a personálnej agendy
3. Celková úspora financií znížením nákladov na vedenie mzdovej a personálnej agendy
4. Odbremenením od množstva administratívnych úkonov Vám ostáva čas na Vašu hlavnú obchodnú činnosť
5. Pracovnoprávne a mzdové poradenstvo podľa aktuálnej legislatívy
Ako vyberáme zamestnancov?
Základom každej firmy sú jej zamestnanci, preto k vyhľadávaniu a výberu pracovnej sily pristupujeme zodpovedne a individuálne podľa potrieb klienta.
V prvom rade disponujeme databázou uchádzačov, z ktorých vyberáme kandidátov presne pre Vás. Používame taktiež externé zdroje, inzercie na pracovných portáloch, a najmä naše dlhoročné skúsenosti a profesionálny personál, ktorý vie rýchlo reagovať na akúkoľvek Vašu požiadavku a situáciu.
Uchádzačov si pozývame na osobný pohovor, kde zisťujeme ich kvalifikáciu a motiváciu.
Recruitment sa zameriava na vyhľadávanie a predselekciu uchádzačov a vhodných kandidátov na požadované pozície u klienta.
Prečo využiť službu recruitment?
Personálne a mzdové služby umožňujú odbremeniť Vašich zamestnancov v administratíve od výkonu rutinných a monotónne sa opakujúcich činností.
V čom služba spočíva?
V rámci tejto služby prevezmeme za nášho klienta celú mzdovú a personálnu agendu od začiatku pracovného pomeru, cez spoľahlivé spracovanie miezd zamestnancov, až po úkony spojené s trvaním ako aj ukončením pracovného pomeru. Poskytovaním tejto služby Vám šetríme značnú časť nákladov a čas, ktorý tak môžete efektívnejšie využívať na hlavnú obchodnú činnosť a taktiež odbremenený od nutnosti zamestnávať vlastných mzdových účtovníkov a požiadaviek s tým spojených.
Čo všetko zahŕňa táto služba?
1. výpočet miezd zamestnancov
2. prihlásenie/odhlásenie pracovníkov do/zo Sociálnej poisťovne/zdravotných poisťovní
3. spracovanie bankových príkazov
4. výkazy do zdravotných poisťovní a do Sociálnej poisťovne
5. ročné zúčtovanie dane zamestnancom alebo vystavenie potvrdenia o zrazených preddavkoch
6. mzdové listy
7. zápočty odpracovaných rokov
8.evidenčné listy dôchodkového zabezpečenia
TANDEM personal partner s.r.o.
Vajnorská 51
831 03 Bratislava
© 2024 TANDEM personal partner s.r.o.